zaterdag 17 september 2011

Voortgang!

Jawel, ik ben volledig geslaagd vandaag! Vanmiddag naar de stoffenmarkt geweest in Bergen op Zoom waar ik van mijn lieve schoonmama stof heb gekregen om aan mijn jurk te beginnen.  We waren nog maar net op de grote markt hier in Bergen op Zoom toen ik mijn stofje al gevonden had, nog wel eerst alle kraampjes gedaan maar uiteindelijk terug naar het allereerste kraam en de stof maar gekocht.
Daarna liepen we naar de Hema waar ik 2 rollen overtrekpapier heb gekocht, een textielschaar en garen in de kleur van mijn stof, dus zoals eerder vermeld ben ik helemaal geslaagd voor wat vandaag op de planning stond.
Woensdag 2de les en dan ga ik het patroon overtrekken neem ik aan.  Oooooh spannend :oD

Gisteren had ons ventje een play-date, bij een vriendinnetje van zijn klas.  Voor ons, de mama's, was het gezellig bijkletsen.  Het was voor de andere mama eergisteren haar verjaardag geweest dus was nog een laat verjaardagsfeestje.  Leuke afsluiter van de schoolweek!

Om even terug te keren naar het crea-gebied, ik heb nog wat anders te vertellen.  Mijn borduurwerkje is ook bijna af, aan de voorlaatste kleur bezig en nog maar een 20-tal steekjes en die is ook klaar, dan de laatste kleur wat iets van 100 steekjes is denk ik.  Er moet iets heel geks gebeuren als dat vanavond niet af geraakt! Maar er zijn vanavond ook nog wel 2 mooie films op tv die ik eigenlijk wel wil zien.. We zien wel hoe het loopt ;o)

Morgenochtend weer lekker op visite bij mijn schoonouders (mijn ventje en ik zijn dan nog wel niet getrouwd maar zo weet iedereen wel dat ik het over hun heb).  Voor 's middags nog geen plannen voor zover ik weet.

Nu maar eerst even mijn borduurwerkje afwerken, foto volgt uiteraard.
Prettige avond en resterende weekend toegewenst! Geniet ervan :o)

Veel liefs,
- Jana.

4 opmerkingen:

  1. Om op dat huwelijk terug te komen, en op enkele dingen die je daarrond al vertelde, ... , binnen afzienbare tijd met een eigen gemaakte trouwjurk. In rood?

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook goede morgen! Lol! Ik stikte hier bijna in mijn koffie!
    Maar goed, om daar nog even op te antwoorden. De jurk die ik van plan ben te maken is voor het 40-jarig jubileum van zijn ouders. Ja we stonden op trouwen in 2006, we hebben het destijds moeten uitstellen omdat ik hoogzwanger was op onze geplande dag en dat was een te groot risico. Trouwens, op je huwelijk moet je ook lekker een glaasje kunnen drinken, ja toch?
    En tussen haakjes, ik trouw niet in rood, dat wordt zeker ook hier gezien als "voor de zoveelste keer" in het huwelijksbootje.
    Dus sorry meis, gaat nog efkes duren. Misschien tegen 2013, dan zijn we 10 jaar samen maar wat huwelijk betreft ben ik nog heel erg old-fashioned.. 't is aan hem om me (opnieuw) te vragen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet voor de zoveelste keer in het liefdesbootje, maar stralen en alle aandacht naar jou toe trekken. Wel voor de zoveelste keer tonen hoe groot de liefde is en hoe sterk jullie band. Vele mensen kunnen er een voorbeeld aan nemen hoor, liefde is een werkwoord, en dat is niet alleen tussen partners zo, dat is ook in familiebanden en dergelijke. En btw, wij kunnen het weten he ;-)

    Groetekes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja inderdaad, liefde is zeker een werkwoord. En dat wij het kunnen weten, daar heb je helemaal gelijk in :D
    Stralen zullen we trouwens allemaal wel op die huwelijksdag. Heb geen zin in nog meer ruzie en tramelant, we gaan ook wel selectief uitnodigen maar goed, voor het zover is kan er nog veel gebeuren.
    Geniet van je weekend en knuffel van Trystan aan de kids ;o)

    BeantwoordenVerwijderen